HALLO – Tilbyder billige mobilabonnementer på TDC’s mobilnet
De lave omkostninger gør det muligt for HALLO at tilbyde lavere priser og det presser konkurrenter som Fullrate og Telmore. HALLO bruger kun begrænsede midler på markedsføring og har en strategi om at bruge det meste af selskabets overskud til investere i mobilselskabets produkter.
Familievirksomheden sælger endvidere hardware og tilbyder i tusindvis af produkter inden for forbrugerelektronik.
Fordele ved Hallo
- Billige mobilabonnementer
- Bruger TDC’s netværk
Ulemper ved Hallo
- Stadigvæk kun et meget lille selskab med kontor på Nørrebro
- Begrænsede resourcer til kundeservice
Historien om Hallo – Når vi snakker sammen, er vi stærkere
Hallo blev kåret som Børsen Gazelle 2018, det betyder, at virksomheden de sidste fire regnskabsår er vokset kontinuerligt, og som minimum har fordoblet sin omsætning.
HALLO – lancerer sloganet – ”Når vi snakker sammen, kommer vi tættere på hinanden”. HALLO har mere end 20 års erfaring i branchen og tilbyder danske såvel som udenlandske kunder produkter indenfor mobiltelefoner og elektronik.
‘HALLO har det særpræg og kendetegn, at selskabet har stærke holdninger og lægger ikke skjul på dem. – ”Vi tør have en holdning, og vi tør også at sige den højt”. ”Så lad os stoppe med at fokusere på alt det, der adskiller os som mennesker, og i stedet finde sammen om det, vi er fælles om – nemlig fremtiden”. Det er en familie på Nørrebro i København, der står bag det nye teleselskab der opererer på TDC’s netværk. HALLO anvender som sagt TDCs mobilnetværk, der dækker 99,5% af Danmark. Mobilnetværket er kåret som Danmarks bedste og hurtigste af Teknologisk Institut og det tyske analyseinstitut P3.
Baggrunden for selskabets valg af TDC som netværkspartner er, at HALLO ønsker at tilbyde deres ydelser i hele Danmark, hvorved de skal sikre de bedste betingelser for deres kunder i landdistrikterne såvel som i byerne.
Kontakt
Nørrebrogade 177,
2200 København N.
Tlf. 70 30 18 18
kundeservice@hallo.dk
CVR nr. 34592772